maandag 13 maart 2017

Simone en ik zijn eruit! Wat gaan we doen met Cashualtoday?

Simone en ik zijn eruit! Wat gaan we doen met Cashualtoday?

Zo, het heeft een hoop bloed, zweet en bijna tranen gekost, maar Simone en ik zijn eruit wat we gaan doen met Cashualtoday.com! We zijn deze blog natuurlijk begonnen om samen iets te kunnen doen, maar uiteindelijk lag de uitdaging toch meer bij mij. Mijn artikelen kwamen vaker online dan die van Simone (die had minder tijd dan ik) en dat vond ik zonde. Daarbij miste ik mijn eigen domein doormariska.nl ook, toch een kindje…

The post Simone en ik zijn eruit! Wat gaan we doen met Cashualtoday? appeared first on cashualtoday.com.

Labels: , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage